reede, märts 05, 2010

Muusikavideod

Vahepeal, kui ma ei viitsinud blogida, anti välja eesti muusikaauhindu ja muuhulgas luges žürii parimaks mulluseks eesti muusikavideoks selle:
Popidiot - Hanging On Friday


Mina aga oleks Popidioti jätnud teiseks ja esimeseks valinud selle, mis ei pääsenud isegi nominentide hulka:
Man In Maardu - Piece of Love


Nominentide seas oli veel Winny Puhh, mis mulle üldse ei meeldi, aga pean möönma, et video on tõesti ikka väga lahe ja aitab bändi olemasolu tugevalt õigustada (eriti need kuradi ristikuõied!). Röövel Ööbiku nomineerimine oli ootuspärane ja täiesti pointless.

Ja eespool käsitletud teemaga haakumatu, aga lihtsalt kohutavalt hea video ja lugu bändilt, mida ma olen juba viimased seitse aastat tahtnud tõsisemalt kuulata, aga pole kuidagi mahti saanud:
Yo La Tengo - Here To Fall