teisipäev, veebruar 02, 2010

kui meem kukub ja kedagi ei ole kuulmas, siis kas...

Mind visati blogimeemiga (jälle üks hunnitult ebardlik sõna), lisades, et minu põgusat, distantseeritud ja "perioodiliselt" iroonilist online-isiksust aitab illustreerida see laul. Mulle see bänd üsna meeldib muide ja sinu juures kuulsingi seda, nii et. Linkijal endal mätsib sageli päris hästi, nii et teda tasub lugeda.
1: “Kui sa saaksid vabalt valida kõikide maailma muusikute ja ansamblite seast, siis kes võiks sinu pulmas esineda ja millist lugu sa nende esituses kindlasti kuulda tahaks (ei pea nende enda laul olema, võivad coveri teha)?
2: “Millist laulu sa iseenda matusel kuulda sooviks ja miks?”
3: “Leia kolm blogijat ja põhjendades muusikavalikut seosta neid mingisuguse ansambli, plaadi või lauluga ning ulata neile teatepulk edasi.”

1.Mu pulmas võiks mängida Claire’s Birthday ja kui nad lisaks oma lugudele nad paar biitlite rajumat kaverit teeksid (ikkagi süldi- ja viinapidu eksole, kaverid käivad asja juurde), oleks asi täiesti ideaalne. Kindlasti võiksid nad mängida lugusid “Ladies Love Me” või “About Last Night”. Tuleb elusolevate muusikute seast valida, kui mitte eeldada, et mu pulmad toimuvad reaalse maailma asemel aegruumiüleses mõõtmes (mida oleks iseenesest raske välistada).
2. Varem on üks teine meem viidanud, et mu matustel võiks mängida No Big Silence’i “Robot Super Lover Boy” ja teatav efekt sellel ju oleks. Aga kui on vaja mingit lugu, mis matusemeeleolu säilitada aitaks, siis sobiksid mu kurvematest lemmiklugudest Metro Luminali “Ainult rottidele” ja Vennaskonna “Maailma lõpus on kohvik”, (mitte vist "Mälestus tuhmub", see oleks juba kohatu) ja põhikandidaatide seas on ka Metricu “Grow Up And Blow Away” või siis hoopis David Bowie “If I’m Dreaming My Life” või miks mitte ka “The Pretty Things Are Going To Hell”:

Oi, kui ma peaks oma surma natuke ette teadma, siis ma teekski matusteks ootuspäraselt pika-pika playlisti valmis. Ja teie peaksite selle kõik ära kuulama, sest muidu oleks lugupidamatu. Krt, ei jõua ära oodata.
3. Kahjuks suur osa väikesest arvust blogidest, millele ma oma puuduvas blogrollis võiks iseenesest linkida, ilmselt ei tegele selliste tähtsusetute küsimustega. Aga meemi lajatan edasi A.-le (I Am Kloot – Storm Warning), KL-le, et ta päriselt blogima hakkaks, disain on ilus küll, a kõik tahavad ju su salajasi mõtteid teada eksole (Kaiser Chiefs – You Can Have It All) ja lõpuks J-le (Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's). Põhjendused on täiesti ülearused. Hakake nüüd blogima.

No, no clues:


1 Comments:

Blogger plasma-jack said...

"Nojah, ku-ui ei saanu-ud aru-u, siis ei saanu-ud aru-u," kostis krokodill ükskõikselt, vääramatult edasi liikudes.

"Krokodill", Vladimir Kantor, LR 2009, lk 153

12. veebr 2010, 12:14:00  

Postita kommentaar

<< Home