teisipäev, veebruar 16, 2010

sõnumeid arhiivist

19. oktoober 1992, Mart Laari troonikõnele järgnenud küsimustevoor VII Riigikogus.
T. Made
Austatud juhatus, lugupeetud härra Laar! On juba tunda mõningaid väsimuse märke. Kuna vastused lähevad pealiskaudseks, esitan ma konkreetse ja kergesti vastatava küsimuse. Kogu progressiivne ühiskond Eestis jälgis suure huviga nädalapäevad tagasi härra Kersna tõsiolulist programmi "Jah", kus muu hulgas lõpuks selgus ka valitseva partei üks oluline seisukoht. Nimelt oli ülekanne valitseva partei klunkrilt, kus valitses mentaliteet: ise segan, ise valin, ise joon. Ja minu küsimus lojaalse riigikodanikuna tahab ennetada vastavat valitsuse määrust või korraldust. Ma tahaksin konkreetselt teada teie poolt segatud kokteili "Roosa Edgar" retsepti, et Ettevõtjate Erakond saaks juba praegu alustada ettevalmistusi oma tulevaseks eluks. Ma tänan!
Esimees
Sellele küsimusele ei pea vastama. Ma juhin, kolleegid, kõigi tähelepanu sellele, et jääme viisakuse piiridesse.
M. Laar
Ma luban härra Madele, et ma vastan talle koridoris.