pühapäev, juuli 20, 2008

Muusika

Zielone Zabki - Pod McDonaldem
Paistab olevat Poola ska.

Maispeissi olen pikka aega põlanud. Noh, põlgan endiselt, ta on väga tarbijavaenulik (mis mõttes ei saa sisse logimata alla laadida), aga nüüd olen tänu sellele lingile ikkagi käima hakanud - see töötab juutuubi peal ka ;-) Üheks esimeseks artistiks, mille niimoodi ära kuulasin, oli Kerli, kes vist väga tutvustamist ei vaja, no on eesti tüdruk, kes teeb USAs päris head poppi, kõlab veits siukse artisti moodi nagu Kosheen. Ehk ei midagi erilist, aga eesti kontekstis on, ja väga. Vaatame nüüd, kas teistmoodi ka lastakse linkida (right save as...).
Kerli - Walking On Air

Teine leid oli Reket, kes dissib koos Põhjamaade Hirmu ja Tommyboyga väga mõnusalt Värner Lootsmanni pressiesindajat ja teisi moemehi: "kui olete A-Rühm, olete peapidi B.A. pärakus" ja "see pole räppmuusika, see on keskmine-näpp-muusika". Ja siia juurde väljavõte rada7-st: "Legendaarne Records`i ühe eestvedaja Genka sõnutsi on tegemist verbaalselt väga tugeva materjaliga. (jne)" . Hmmm....Igatahes parim hiphoplugu, mida sel aastal olen kuulnud, see ei ütle muidugi palju, sest ma väga räpivend ei ole.
Reket/Põhjamaade Hirm/Tommyboy - Eksperiment A

The Asteroids Galaxy Tour - The Sun Ain't Shining No More
Taanlased. Tüdruk on ilus.

Anonüümne, keda see postitus häiris - sa ei saanud päriselt aru, mille kallal ma norisin. Ma vingungi arusaamatute asjade kallal. Ent looduse ja maailmapäästmise osas arvan sama mida sina või näiteks Joe Higgs. Kas Higgs just päriselt Marley suitsetama õpetas, aga pädev mees oli ta küll.
Joe Higgs - Let Us Do Something

Ja kui juba sai skalainele tagasi mindud, siis veel klassikat:
Desmond Dekker - Problems