teisipäev, november 21, 2006

loodus tänab sind, kui kasutad rohelist energiat

lihtsalt sellest sloganist.
see on ila.
loodus ei täna kedagi, ta on täiesti ükskõikne.
sellist emakese looduse ja metsavaimude juttu ajavad räpased hipid, keda normaalne tarbija ei vaevu kuulama. selles suhtes mõttetu hüüdlause.

idee,
kui ma õigesti aru saan, peaks olema selles, et looduse säästmine on inimesele endale kasulik. loodusel pole vaja, et teda päästetaks, ta võib olla täpselt nii saastunud kui on, teda ei koti absoluutselt.
nii et, armas tarbija. loodus ei täna sind, kui kasutad rohelist energiat. kui täpne olla, siis mitte keegi, isegi mitte räpased hipid ei täna. võibl kui sa laps olid, siis ema ütles aitäh, kui hambad puhtaks pesid, a ma ei usu.

P.S.
Nemad hoolivad:
Eesti Energia
Coca-Cola Plaza
jt.


3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

puine, aga sulatõsi.

21. nov 2006, 13:05:00  
Anonymous Anonüümne said...

Ma pole sinuga üldse nõus. Kui me niimoodi meeletult tarbides edasi elame, siis juhtub midagi väga halba. Maaga. Võib-olla ma olen selle teema kohta liiga palju uurinud, aga no tõesti, hooli enda koduplaneedist ikka natuke rohkem. Ja okei, isegi kui loodust ei huvita, siis INIMESI huvitab, sest laiemalt mõeldes me teeme iseendale haiget. What goes around gomes around. Mulle meeldib ühe muusiku räägitud jutt, et tema arvates meie Maa on me ema ja Taevas me isa. Ning loodust reostades me teeme neile mõlemile haiget. What goes around gomes around.

19. juuli 2008, 00:36:00  
Blogger plasma-jack said...

kullake, ma olen sinuga nõus, aga mu kunagine jutt oli slogani vastu suunatud. Eesti Energia ja rohelise mõtte eesrindlane...

20. juuli 2008, 13:06:00  

Postita kommentaar

<< Home