neljapäev, september 20, 2007

kordamiseks: paar lihtsat tõde alaealiste ja alkoholi kohta

*ei ole poodi, kust mõnel alaealisel ei õnnestuks mõnikord alkoholi saada
*see tuleb ka baarides päris hästi välja, aga baarid on alaealistele kallivõitu
*kui alaealisel on raha ja motivatsiooni, saab ta oma pudeli kätte, halvemal juhul kulub veidi aega ja närvikulu
*see on niimoodi olnud vähemalt viimased paarkend aastat ehk ajast, mil tekkis turumajandus (nõukaajal oli alakate elu pisut raskem, vabariigi alguses veel raskem, aga mitte võimatu - lugege Krossi)
*see on nii ka 20 aasta pärast
*kui poode sellepärast sulgema hakata, tuleks sulgeda kõik, mitte ainult vahelejääjad
*ilmselt jäi Prisma Keskerakonnale jalgu (see on küll iga Edgari-vaenaja valveseletus, aga ma ei suuda siin tõesti muud näha - ei usu, et nad kõik nii lollid saavad olla, et eespool loetletud tõdesid ei teaks)
*põnev näha, milline kett asemele tuleb, kui pannaksegi kinni
*siis ma organiseerin vist mingi alaealise sealt alkot ostma. vangi vast ikka ei panda, aga Etsi rinnaesise saab täis oksendada.

Plasma-Jack (alaealine alkoholiostja aastatel 1998-2001, teostanud lisaks Tallinnale kontrollreide arvukatesse väiksematesse linnadesse ja valdadesse)

5 Comments:

Blogger arni.alandi said...

Kle, N-aja lõpu kohta paned nüüd küll pange. Ma olin keset Gorba keeluaega nii alaealine, kui veel üldse olla annab ja tulin igast poest alkoga välja mis laksub.

20. sept 2007, 13:28:00  
Anonymous Anonüümne said...

Isegi talongiaeg ei seganud alaealisel viina kättesaamist. Vahest vaid alguse poole, aga lõpus ei olnud probleemi. Ja ma ei räägi siin kommertspoest vaid ikka tavalisest kauplusest.

Kogemused pärinevad 90'ndate algusest.

20. sept 2007, 13:39:00  
Blogger plasma-jack said...

ma ainult arvasin, et äkki oli raskem... no jooki oli igatahes igaühel raskem saada. aga kui postituses toodud aastaarve vaadata, ei saa mul mingit ekspertteadmist selles osas olla.

20. sept 2007, 14:23:00  
Blogger plasma-jack said...

a kui ma ütlen "vabariigi alguses", siis ma pean silmas 1918-40 eksole

20. sept 2007, 14:26:00  
Blogger plasma-jack said...

ja mingi kett ei pea asendama, just meenus, et seal on kõrval alkopood ju. araxes vist või midagi. see koht, kust me 99/00 aastavahetuseks ilge hunniku jooki ostsime seitsmeteistaastastena, jajah tuleb meelde küll.

26. sept 2007, 15:38:00  

Postita kommentaar

<< Home