kolmapäev, september 05, 2007

kontorirotid filosofeerivad

k says:
ma vaatan rohelist leeki praegu ja imestan
Marten says:
mis sa seal imestad
k says:
foorumit
k says:
seal kaitstakse belgiat islamiseerumise eest
k says:
hämming
Marten says:
:-D lahe
Marten says:
ma liitun
Marten says:
:-p
k says:
brüssel vajab kaitsmist jah
Marten says:
nujah.. omavahel võib kakelda aga islamiteema on minu meelest ammu kontrolli alt väljas ja siin ühised huvid ikkagi
k says:
eestis
k says:
islamiteema
k says:
mis eestis sa elad (:
Marten says:
muud euroopat pean silmas
k says:
äkki see on nende asi nagu vä
k says:
mujal maailmas on kogu asi veel rohkem kontrolli alt väljas
k says:
se on nagu need hipid saadavad ahelkirju et saada see edasi sellepärast et aafrikas vägistatakse lapsi
Marten says:
:-D natuke jah
k says:
ja kasutegur on..
Marten says:
ega ma arvagi et minu hääl midagi väga muudab mismoodi lääne pool asjad liiguvad
Marten says:
aga fun kaasa elada ikkagi
Marten says:
:-D kas sa kujutad mind ette seal marssimas kuskil. nii kaugele ma ikka ei lähe
k says:
ei kujuta hästi
Marten says:
:) no ma püüan kõiki nägemusi austada
k says:
ma panin kuskil netis tähele seal üks normaalsem tüüp rajas anti-antifa kommuuni ja seletas et eestis ju ei ela natse
k says:
ja siis kommuuniga liitunud natsid olid et misasja, me küll hitlerit austame :-p
k says:
varsti läksid tülli
Marten says:
haha
k says:
a seda oli huvitav jälgida
Marten says:
äärmusidioodid
Marten says:
aga ma ei arva et selliste suuremate arengute pärast muretsemine ja mingi nägemuse pooldamine nüüd suur patt on
k says:
ega olegi, sedasorti aktivism tundub aint kahtlane
Marten says:
mul on tõsiselt hirm lääne kultuuri alustalade kokku kukkumise ees pikemas perspektiivis
Marten says:
liigliberaalse võltsvagaduse ja muu tõttu
k says:
njah, ma ka mõtlesin, et rootsis oli maideakuipalju iraaklasi
Marten says:
jup
Marten says:
aga see nüüd must natsi küll ei tee
k says:
nojah nats on see kes kannab särki 100% white ja veedab oma päevad aktiivse muretsemise ja teiste veenmisega
Marten says:
mina näen kultuuriruume ja sotsiaalseid tegureid ning sidemeid mitte nahavärve ja rahvust
k says:
ma arvan et on veel palju sama olulisi aga oluliselt vähemseksikaid probleeme, mille käsitlemiseks keegi mingeid marsse ei korralda
k says:
kuidas kärpida eestis inflatsiooni, vot ei tea, aga euroopa islamiseerumine, vat see tõsine probleem on
Marten says:
njah... raske on protestida asja üle millest pole kellegil konkreetsemat nägemust
Marten says:
või mille tegurid ulatuvad liiga kaugele ja liiga sügavale
k says:
jah must/valge on hea lihtne valik
Marten says:
inflatsioon tuleneb liigsest tarbimisest, mis on seotud inimliku võistlemisega + suheteprobleemiga
Marten says:
kõik üritavad olla rikkamad kui teised ja et sellega naisi ka saada
Marten says:
noh nali naljaks aga paljud lääne hädad algavad nö. seksist
Marten says:
aga kuda sa sellise asja vastu protestid eksole
Marten says:
et ee... ärge sõidutage oma lapsi kooli, kannatavad selle bussisõidu ära; ei ole vaja iga päev erinevate riietega tööle minna; pole vaja naistele nii palju välja teha hirmus et mõni välismaalane ta ära nabib ja selle pärast poole rohkem tööl käia jne jne jne