reede, august 22, 2008

nipp moekate nimede genereerimiseks

[k]: wimberg leiutas nime chlärnet, loodetavasti siit ei saa keegi "head" mõtet. mingi chrislyn oli kuskil lehes ma mäletan.
maris: absinthe võiks ta õde olla
[k]: see on ilus nimi
maris: on
[k] says: geneetilise koodi kvaliteedikontrolliks on sellised nimed head
maris: kohe näha, kas vanemad on idioodid
[k]: Christlyn-Ghertrud-Theli on päriselt olemas, selgub ekspressi analüüsides. Süsanna Meribell Ireen. oi maivõi Barbi Chessica ja Säsiliy Sofi. Säsiliy. see vajas ikka mõtlemist
maris: iy lõpp on päris huvitav...
[k]: tegijamad jah panevad nii internatsionaalse kui maalähedase, et kui c ja y siis kindlasti ka ä või ö
maris: ma tean! ma panen oma lapsele sellise nime, kus on ladina ja kirillitsa segamini. las nuputavad
[k]: nii ei saa. aga saab teha nii, et kasutad tavalises nimes neid tähti mis kirillitsaga kattuvad. r-i asemele p jne. u asemele y
maris: kaval...
[k]: sina oleks siis mapic. stiilne
maris: m-iga võib ka veel segadust tekitada....
[k]: see mõte ongi
maris: khuul
[k]: see ä-reegel peaks ikka ka jääma. mäpic siis. või täpic, kui soovid. aganamaigulisest vahurist saaks stiilne bäxyp

/edit: Ja oh, Madis oleks siis ju Mägic. Minge käbe nimesid vahetama.

9 Comments:

Blogger Lee said...

Oleks, mida vahetada, minu nimega ei ole vist eriti midagi teha:D

22. aug 2008, 16:15:00  
Blogger plasma-jack said...

Väikese anagrammiga lahendab sellegi probleemi. Sinu nimi on nüüdsest Jeele.

23. aug 2008, 14:52:00  
Blogger plasma-jack said...

Iyeele võib ka olla, kui oled seiklushimulisem

23. aug 2008, 15:05:00  
Blogger plasma-jack said...

kahju, et see gif ennast bloggeris korralikult ei näita
http://www.hot.ee/seregon//tea.gif
oleks mu visiitkaart muidu

23. aug 2008, 15:06:00  
Blogger Lee said...

Ahvike on vahva. Ja tee on tervislik.

Ja üldse noh, Jeele mulle eriti ei meeldi, ilmselt olen ma seiklushimulisem vms. Et siis Lyeele. Hah. Naljakas.

24. aug 2008, 10:41:00  
Blogger afanasjev said...

juhuu:D

Bäxyp;D

1. sept 2008, 13:38:00  
Blogger plasma-jack said...

(: Kusjuures ma ei mõelnud seda kirjutades sinule, vaid vist Tasuja vanaisale või siis peategelasele A. Sinkeli romaanis "Musta risti ikke all" (mu meelest igati kobe ajalooline romaan, aint autori õigeusunimi on kirjutamatu, Aristarh ehk)

2. sept 2008, 23:20:00  
Blogger plasma-jack said...

http://www.parnupostimees.ee/121207/kultuur/10080847.php
infi mehe kohta (jutulind peaks "lembitu" välja andma, annaks hulluks hitiks teha kindalt)
http://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?118615
raamat ise

2. sept 2008, 23:22:00  
Blogger plasma-jack said...

tutvustus ka: "Käesolevas ajaloolises romaanis elustuvad 1343. aasta Jüriöö ülestõusu heroilised päevad, mil röövvallutajate poolt ebainimlikku olukorda surutud rahva kannatuse- ja vihakarikas on täis ja rahvas asub meeleheitlikku võitlusse oma orjastajate vastu.
Kuigi ülestõus surutakse saksa röövvallutajatele iseloomuliku julmuse ja alatusega maha, jääb teoses kõlama, et rahvas on surematu, ta vabadusiha ja võitlusvaim murdmatud."

kõlab nagu wimberg

2. sept 2008, 23:23:00  

Postita kommentaar

<< Home