teisipäev, juuli 17, 2007

jälle üks muusikateemaline mäng

Abele kaudu saadud. Ma ei pruugi oma kõvaketta antud vastustega alati nõustuda, aga need on igatahes väga konkreetsed.

1. Kuidas ma end täna tunnen?
Tartu Popi ja Roki Instituut - Instituudi hümn
ühesõnaga positiivseid tundeid kästakse otsida.
õnn armastus ilu -
kõik see nii kohutav hirmutav näib
on see kõik tõde
või näib

2. Jõuan ma ka kaugele?
Vaiko Eplik ja Eliit - Me oleme debiilikud (Madhouse live)
kaugele võime me küll jõuda, kuid...
kes me oleme, poisid? kapist välja

3. Kus ma abiellun?
Tommyboy - Liigub, kiigub
sellel lõkkeplatsil, kus hundid teisi loomi
pärast mõrva varda ajavad


4. Mis mu parima sõbra tunnuslugu on?
Kino - Spakoinaja notš
minu parim sõber on öö... ma ööd niiväga ei armasta, a see kõlab kuradi hästi igatahes

5. Milline on mu elulugu?
David Bowie - Survive
I should have kept you
I should have tried
I should have been a wiser
kind of guy
[...]
I never lied to you, I hated when you lied

6. Kuidas keskkoolis läks?
Manu Chao - Me gustas tu
Que voy a hacer,
je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer
Je suis perdu

7. Kuidas eluga edasi minna?
The Doors - I'm Horny, I'm Stoned
ahah.... no shit, sherlock. mul on siiski tunne, et psühhoterapeut oleks paremat nõu andnud, aga Winampiga ei anna vaielda
life ain't so easy, when you're own you're own

8. Mis on minu parim omadus?
The Stranglers - Down in the Sewer
:-D seda mulle ka vihjati viimasel sünnipäeval, mida väisasin.
How did I get down here?
Well it's a long story.

9. Kuidas tänane õhtu välja näeb?
Mobius Band - Multiply
hmm, hetkel (eile õhtul) joon õlut, just üks lidrane lõppes ja teine kapis. multiply?

10. Mis on alanud nädalal ootamas?
Opium Flirt - BC live 21.10.2006
Opium Flirti laivi pole sel nädalal ette näha ja ise oopiumiga ei kavatse flirtida. A äkki satun haiglasse? Polegi ammu käind.

11. Milline laul kirjeldaks mu vanemaid?
Carla Bruni - Those Little Things
see on muuseas vale, meem hakkab vist väsima:
nothing but the best was not good enough for you

12. Aga vanavanemaid?
Yvonne - Some Kinda Raspberry Flavour
see on väga hea lauluta elektrolugu mingilt saksa artistilt, kes kunagi siin ka käis. ma vist isegi olen taga paar poolmällaris sõna vahetanud. aga tõsi on, mu isapoolse vanaema (nüüd on kõik vanavanemad surnud, aga tema oli mu lemmik) Lontova-aias kasvasid iseenesest maasikad, kusjuures need läksid mulle kuueaastaselt peaaegu elu maksma. (näe, abele, siit tuleb paar suvalist fakti ka kenasti ära). Aga ahjaa, jutt käib vaarikatest... Siis ma ei tea.

13. Kuidas muidu läheb?
J.M.K.E - Paneme punki

14. Mis lugu mu matustel mängitakse?
Guano Apes - You Can't Stop Me
nagu mingi action-filmi lõpp

15. Kuidas ülejäänud mind näevad?
Vennaskond - 3
Minu lugupidamine Arvi Siia vastu pole mingi saladus.
Hall taevas,
hall taevas,
hall taevas.
Lobjaräitsmete hääletud litrid.
[...]
Hall taevas nagu kiretu fakt.
[...]
Optimism operetina mõttetu,
alkoholina pessimismgi.

16. Kas mu elu tuleb õnnelik?
Mirah - Make It Hot
There is one addiction
I like to keep the power and the heat

17. Mis mu sõbrad must tegelikult arvavad?
The Cinematic Orchestra - Ma Fleur
awwwww, aitäh

18. Kas mind ihaldatakse salaja?
Vaiko Eplik ja Eliit - Samal ajal vee all
Kuigi ma suurt ei tea
on vahel mõelda hea

19. Kuidaks õnnelikuks saada?
Blonde Redhead - Vague

20. Mida tuleks oma eluga peale hakata?
Singer Vinger - Makulatuur

ise suren, paberid ent jäävad
ajast ajasse
[..]
katsu olla ametile ustav
lehemäärija

21. Kas ma lapsi saan?
Jaan Felsland - Boheemlased ja nende seksuaalelu (feat rotipüüdja)
boheemlased ei saa iialgi keppi

22. Andke mingit head nõu.
Smashing Pumpkins - Lily (My One and Only)
And when I'm with her I feel fine
If I could kiss her I wouldn't mind the time it took to find

23. Mille järgi või kuidas mind mäletatakse?
J.J. Burnel - Deutschland Nicht Über Alles
ei saa aru, see
käib vist tuleviku kohta

24. Mis on minu tunnuslik tantsulugu?
The Stranglers - Gain Entry to Your Soul
see on vähetuntud lugu, esimeselt Robertsiga plaadilt 1992.-st aastast, järelikult tantsitav. aeglane, aga vähemalt positiivse laenguga.

25. Mis oleks minu praegune tunnusmeloodia?
No-Big-Silence - Robot Super Lover Boy
Noh, arenguruumi on alati, aga aitäh (: Vastuväited jäägu lugejate mureks.

26. Mida kõik ülejäänud mu praeguseks tunnusmeloodiaks peavad?
Boards of Canada - Slow This Bird Down
ahaaa
vastuväited

27. Millised naised mulle meeldivad?
Queens of the Stone Age - Sick, Sick, Sick

6 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

tõttöelda mai saand ikkagi aru, mis värk nende maasikatega oli... kasutu fakt nr. 57?

17. juuli 2007, 15:05:00  
Blogger plasma-jack said...

need konkreetsed '89 aasta maasikad oleksid mulle napilt elu maksma läind. fakt.

17. juuli 2007, 15:48:00  
Blogger plasma-jack said...

mul läks strawberry ja raspberry sassi eile.

17. juuli 2007, 15:49:00  
Blogger plasma-jack said...

a kui küsimus kasutuid fakte puudutas, siis sa ise põrgatasid selle 7+7 minu suunas kunagi onju.

17. juuli 2007, 15:51:00  
Anonymous Anonüümne said...

ahjaa, põrgatasin küll. kusjuures ma ei tea, et keegi minu seitsmest ohvrist oleks meemi jätkanud.

mis puudutab "kasutut fakti nr. 57", siis see oli teisend väljendist "useless talent no. 32". käisin eile "grindhouse: planet terrorit" vaatamas. päris halb - eriti, kui panna kõrvuti "death proofiga".

ja ikka ei saanud aru, mis need maasikad sulle kurja tegid.

17. juuli 2007, 16:48:00  
Blogger plasma-jack said...

see, kuidas täpselt nad seda tegid, ei kõla enam üldse nii lahedalt, kui selle fakti kontekstist välja kiskumine. blame the strawberrys!

17. juuli 2007, 18:07:00  

Postita kommentaar

<< Home