reede, juuni 08, 2007

kaks vhead kirjatükki

Presidendi minu meelest parim kõne siiani.

Õnne Pärl kirjutab Afganistanist:

"Nüüd on eestimaalased tagasi, taas relvis ja omal tahtel. Enam kui aasta, mis ma olen Afganistanis elanud, olen püüdnud aru saada, miks nad siin on. Põhjendusi tead isegi. Aitavad üles ehitada demokraatiat ja riiki, võitlevad terrorismi, Talibani ja narkokaubandusega.
Ainult et võib-olla oled märganud, et demokraatlik mõtlemine ei ole siinmail eriti levinud ja riigivõim väljaspool Kabuli on pea olematu. Mis austust saab olla lihtafgaanidel oma valitsejate vastu, kui nende sooritatud sõjakuriteodki kuulutas parlament unustatuks. Rääkimata pisiasjast, et lähim moonipõld paikneb sinu kindlusest 50 meetri kaugusel."
Tahaks nüüd kuulda hüüatust - "Vale! Minu uksest lähima moonipõlluni on vähemalt kilomeeter!"

1 Comments:

Blogger arni.alandi said...

A sa mine vaata, mis kasvab Eesti raudteel, lõigul Kloogast Keilani:)

8. juuni 2007, 15:59:00  

Postita kommentaar

<< Home