neljapäev, aprill 05, 2007

enesetsensuuri mõte levib ka siia

Et ma olen Afrodisiaxi intervjueerinud, on Infopartisanil pilt selge - vasakpoolitsevad ajakirjanikud on rajanud ühisrinde, mis ulatub EPList ETVni. Päris vaimukas. Ei oska nagu väga midagi kosta. Nagu ma aru saan, tekib kallutatus siis, kui ajakirjanikul on maailmavaade ja erakondlik eelistus (mul on mõlemad). Või tekib siis, kui on vale eelistus? Natuke segaseks jääb, aga vahet pole. Mina ei ole nii õrna hingega kui Afrodisiax ja sellistele vihjetele ma sülitan. Arni on lahe mees, aga ma olen taga tõesti kohtunud vaid korra. Nii et ennast ma blogis tsenseerima kohe kindlasti ei hakka. Kui keegi arvab, et ma lehe vahendusel sihipärase poliitpropagandaga tegelen, siis palju õnne, kui ikka on mure, helistage mu otsesesele ülemusele või peatoimetajale (nende erakondliku eelistusega ei ole ma küll tuttav) ning ärge unustage enne telefonitoru kättevõtmist pähe tinapaberist mütsikest asetada.

(mul on väga mitu parempoolsete vaadetega sõpra, kas ma pean nende nimed üles lugema vä. üks neist töötab lausa ministeeriumis ja on erakonnas, aga mitte ministriga samas erakonnas. võta kinni nüüd, mis skeem seal käia võib.)

1 Comments:

Blogger arni.alandi said...

Saatsin sulle muidu kirja.

5. apr 2007, 19:46:00  

Postita kommentaar

<< Home