teisipäev, oktoober 17, 2006

iivelduse aastail

me poodidest käind üle kerge kahu
ei jäätu sellest pudelite rivid
ei akendesse lenda telliskivid
me uulitsatel valitsemas rahu

kuid kuskil kaugel paisumas on vihur
tuul toob mu ninna CO2-e vingu
ja linnaõhus silman raipelindu
kel nokk saab peagi süüa inimihu

üks joomar huikab, lõhnaõli maitstes
kus olete oo hõrgud lihapotid
tal endal ainult klirisevad kotid
ja sihverplaat mis maaliliselt paistes

nii minagi siit hajun videvikku
mu tee on sirge, tulevik ent mäda
ja jättes ilma uitma omad hädad
ma lõbutsen ja panen kärsa likku


_________________________
Ma olen juba mujal maininud, et minu arust on 30-dad tagasi. Enjoy.

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Pead sa 30.-te all silmas, et seejärel tulevad 40.-d?:(

19. okt 2006, 23:45:00  
Blogger plasma-jack said...

exactly. täitsa heititalviklik tunne on kohe (:

20. okt 2006, 20:36:00  
Blogger lounamaa said...

Gängsterid/majanduskriis olid juba möödund aastakümnel ära ju. Ja autoritaarset valitsust pole meil kah veel pukis.

24. okt 2006, 12:08:00  
Blogger plasma-jack said...

Mulle aimuvad kapinurgast globaalsed kriisid: naftakriis, ökokriis, tuumakriis.

24. okt 2006, 15:03:00  
Anonymous Anonüümne said...

Globaalsed kriisid või mitte, aga EU on vähemalt liikumisvabaduse poolest nagu mõni vana hea keisririik. Noil oli ju kah kõva bürokraatia.Ühel hetkel tapab keegi Ferdinandi ja siis tulevad tormilised 20.-d.

24. okt 2006, 20:57:00  

Postita kommentaar

<< Home