teisipäev, aprill 12, 2005

Araablane USA-s

Siin on tekst, mille ma reedel Illegaardis ette lugesin. Kunagi oli Migreenil lugu "Araablane New Yorgis", minu sõnade ja Marteni viisiga, hiljem võttis Agent M sama loo ette, muutes nii sõnu kui viisi. A minu tekst oli enne, kuigi ma selle nüüdseks samuti ümber olen teinud. Nii et süüdistage mind maitsevääratuses, aga mitte plagiaadis.

Araablane USA-s

Miks nad mind
vahivad?
Kadedusest?
Pilkudest
viha loen.
Peitu poen, sest
olen araablane USA-s.

Päikegi
kiirtega
soojendab muid.
Ise küll
täpselt tean -
olen hea, kuid
olen araablane USA-s.

Koidiku-
valguses
terasest lind
alustab
oma teed
unnates ning
olen araablane USA-s.

(Kunagi
puhastab
Allah me maa.
Kunagi
burgeri
võidab kebab.
Olen araablane USA-s.)




Kusjuures, minu arust oli see vana laul ka päris hea.