kolmapäev, märts 05, 2008

jaanus mutli ei oska arvutada, see on broileri puhul normaalne

Ühe 1,5-liitrise džinni joomine võrdub 300 grammi viina joomisega ja ma arvan, see ei ole normaalne“

300(g)*40(%)=12 000 (laks)
1500(g)*5,6(%)= 8400 (laks)

Muide, ma uskusin veel mingi 23. eluaastani, et kange alkohol ongi alla 21-stele keelatud. Ilmselt koolis valetati, nii nagu Mutli valetab praegu. Imelik muidugi, et ma sellele mitteuudisele üldse lingin, a no las ta olla. Isiklikult muidugi soovitaksin pigem juua 300 g viina kui poolteist lidra longerot. Mina joon küll enamasti õlut või veini.
Jah, joon, ei salga. Ma olen joonud alkohoolseid jooke
ka tööpostil (ülemuse nähes!!), kunstinäitustel ja muuseumides (sh Kadrioru lossis), kunstiobjektide vahetus läheduses, kontsertidel, vähe puudub, et kirikuski... Ning Rahvusraamatukogus, kinos ja teatrites, haridusasutustes ja riigiasutuste ruumides olen joonud. Tont võtaks, olen joonud isegi laevas ja lennukis! Lihtsalt selline rets joomine käib igal pool, mitte kuidagi ei saa kohe joomata olla. Breaking news, rä.

6 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Mul jookseb juhe siis, kui ma pean korraga gramme ja liitreid arvutama, üldse kokku. Mitu mahuühikut üldse 300 g viina sisse mahub?

6. märts 2008, 16:49:00  
Blogger plasma-jack said...

üldiselt kui öeldakse gramm, mõeldakse sentiliitrit minu teada

7. märts 2008, 11:32:00  
Blogger JM said...

vee puhul kehtib vist jah nii umbkaudu et liiter kaalub kilo :)

ja isegi kangetes alkohoolsetes jookides on suur osa ikka see va paljas vesi.

7. märts 2008, 15:06:00  
Anonymous Anonüümne said...

No aga alkoprotsenti mõõdetakse ikka alko järgi, mitte vee. Ja alkohol kaalub sama mahu juures vähem kui vesi. St gramm on rohkem sentiliitreid kui üks.

9. märts 2008, 04:27:00  
Blogger plasma-jack said...

mõõtmistulemused on relatiivsed, eriti veel baarides

11. märts 2008, 18:27:00  
Blogger JM said...

Koostisosade protsentuaalne suhe, kogujoogi mass ja ruumala on mumeelest ikka kolm erinevat asja. Ja isegi viinas on rohkem vett kui alkoholi.

14. märts 2008, 09:59:00  

Postita kommentaar

<< Home