neljapäev, märts 23, 2006

kpl

Ma saan aru, et Tartu on armas puine linn ja Emajõe Amsterdam, aga kultuuripealinnaks pürgimisega pingutab linnake üle. Regionaalne areng on väga ilus asi, aga selle edendamiseks on teised vahendid, kasvõi see kuradi maantee. Postimehes tõid Tallinn ja Tartu ära parimad põhjused, miks just neid peaks valima. No võrrelge ise.

"Loob kultuuripealinna inimestele?" "Väga mobiliseerumisvõimeline?" "Suur hingelt, aga mitte liiklusummikute poolest?" Ma ei näe põhjust, miks Tapa või Jõgeva ei saaks samu sloganeid kasutada (Jõgeval sündis muuseas Miina Härma). Need ei ole ju argumendid, vaid klaviatuurist väljalutsitud sisutühi möga. Mida ütlevad need kümme teesi linna tegeliku valmisoleku kohta koormat kanda? Ilmselt nii mõndagi. Suurushullustus & alaväärsuskompleks saavutavad
üheskoos vaimustavaid resultaate.

Muidugi on ka kesikute Tallinna-kampaania idiootne. Tallinn, Eesti parim trump, oeh. Pariisis on igal juhul põnevam.




(moslemid ei mässa, uudist ei ole)

3 Comments:

Blogger JM said...

Kust tead?
Mumeelest Pariis aastal 2006 on igavigavigav.

24. märts 2006, 11:27:00  
Blogger plasma-jack said...

Igavam kui 1572 või 1789? Kindlasti.

24. märts 2006, 12:01:00  
Anonymous Anonüümne said...

Krt, ma olen sind eluaeg (st. niikaua, kui ma su olemasolu kuskilt fikseerisin) intelligent inimeseks pidanud, aga noh, see on ikka juba täielik tase.

My full and humble respect!

29. märts 2006, 11:31:00  

Postita kommentaar

<< Home