kolmapäev, veebruar 25, 2009

jah, lemmikminister leitud

Tegelikult küll lemmikajakirjanik - julgen väita, et teist nii õelat reporterit kui Kadri Ibrus annab otsida. Või mis õelat, kas luksusjahiga kohtuv kaljurahn on tige? Ega vist. Küsimused uuele sotsiaalministrile on ju väga viisakad ja otsesed. Ja vastused äärmiselt nauditavad, nagu ma arvasingi. Loodetavasti annab Pevkur veel palju-palju toredaid intervjuusid. Armas on vaadata, kuidas mees ehmatab iga täpsustava küsimuse peale ära, hakkab enda arust asja siluma ning on lõpuks puntras nagu keldi ornament. Ainult vastust "ma ei ole volitatud seda küsimust kommenteerima" ei tulnud ära :_(
Tsiteerin.
KI: Aga need ühiskonna grupid, kellel on siianigi olnud raske tööle saada: kuidas nemad veel nüüd peaksid praegu tööle saama võisteldes kõigi teistega? Näiteks puudega inimesed, lapsepuhkuselt tulevad naised, vanemad inimesed, haigemad inimesed.
HP: Ma ei oleks nii skeptiline, et tööandjad täna ainult selle pilguga vaatavad. Mina olen küll aru saanud et tööandjad on ikka väga selgelt sotsiaalse tundlikkusega. [...]Ma ei oska täna vastust öelda, ma pean nende inimestega siis rääkima, miks nad ei käi tööl. Ma arvan et tööandjate peamine põhjus, miks neid tööle ei võeta, on see, et nende tööviljakus pole päris see.
KI: Sotsiaaltöötajad on juba viimasel ajal rääkinud, et päris kriitilisi olukordi on tulnud ette. Oskate te öelda, kuidas neid lapsi aidata saaks?
HP: [...]Riigi poolt võiks alati uhkeid meetmeid välja mõelda, aga mis see oleks siis?

etc etc etc
Lugege kogu intekas läbi, puhas põhjamaine huumor.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ja see, et kindlustushüvitise saamine on kerjamine, on täiesti uus kindlustusparadigma.

26. veebr 2009, 23:18:00  
Blogger plasma-jack said...

suht vana ju, kle
armas eriti, et reformierakonna 7 teesi laiutavad seal veebiartikli vahel

makstud antireklaam

26. veebr 2009, 23:39:00  
Anonymous Anonüümne said...

Aga nagu Hannes Rumm teab öelda, on tegu "kõvasti üle keskmises füüsilises vormis" oleva ministriga. Kas pole tore?

26. veebr 2009, 23:42:00  

Postita kommentaar

<< Home